ZDOBYWAJ KLIENTÓW DZIĘKI PROSTYM REKLAMOM
NA INSTAGRAMIE I FACEBOOKU…
TAKA OKAZJA SERIO SIĘ NIE POWTÓRZY!
ODBIERZ SZKOLENIE W PRZEDSPRZEDAŻY, W SKANDALICZNIE NISKIEJ CENIE!
Wypełnij formularz poniżej i zapisz się (bez opłat) na listę oczekujących! Gdy tylko zbierze się 200 osób nagram szkolenie i ruszy przedsprzedaż, która zacznie się od 27 zł!
Chcę odebrać to szkolenia za 27 zł!
ZADAJ SOBIE PYTANIE:
Jak dużo osób w ogóle dowiedziało się o Twoim istnieniu oraz o tym, że mogą coś od Ciebie kupić, w ciągu ostatniego miesiąca?
W okresie między 2024.08.06, a 2024.09.15 moje reklamy (w zupełnie innej branży) dotarły do 12644 unikatowych odbiorców.
Kosztowało mnie to zaledwie 357,49 zł!
Jak dużo zmieniłoby to dla Ciebie, gdyby 12 tyś. osób dowiedziało się o Twojej ofercie?
A teraz wyobraź sobie, że tylko 0,5% z nich faktycznie kupiłoby od Ciebie produkt lub usługę kosztującą np. 94 zł…
Oznaczałoby to 5640 zł sprzedaży!
To ponad 15-krotny zwrot z inwestycji…
ALE NAJLEPSZE JEST COŚ ZUPEŁNIE INNEGO…
Nie było to 12 000 przypadkowych osób… Twoje reklamy mogą wyświetlać się wyłącznie osobom, o których wiadomo, że są Twoimi potencjalnymi klientami!
System reklamowy Facebooka, oraz Instagrama, pozwala określić komu chcesz wyświetlać reklamy. Jeśli więc wiesz, że Twoim idealnym klientem są kobiety po 30 roku życia, mieszkające w konkretnej dzielnicy Twojego miasta, mające dzieci młodsze niż 3 lata i lubiące muzykę pop, to jesteś w stanie wyświetlić reklamy tylko takim osobom!
A to ledwie wierzchołek góry lodowej… Możliwości sięgają znacznie dalej!
Ale po kolei…
TARGETOWANIE REKLAM:
Ulotki, plakaty, wizytówki, a nawet reklamy telewizyjne są drogie i nieskuteczne, bo trafiają do przypadkowych osób! Na Facebooku jest inaczej… Dzięki prostym narzędziom w menedżerze reklam możesz wybrać, komu ma się pokazywać Twoja reklama!
Dosłownie kilka kliknięć dzieli Cię od tego, by stworzyć „grupę odbiorców”, która zawiera tylko osoby, takie jak te, które już od Ciebie kupują!
Nie masz jeszcze klientów?
Nie ma problemu!
Możesz pokazać reklamy grupie odbiorców, o której da się przewidzieć, że z największym prawdopodobieństwem są Twoimi klientami..
Resztę pracy wykona za Ciebie sztuczna inteligencja, którą Facebook używa w algorytmach reklamowych już od lat!
Pokażę Ci to w dalszej części strony…
TAKA OKAZJA SERIO SIĘ NIE POWTÓRZY!
ODBIERZ SZKOLENIE W PRZEDSPRZEDAŻY, W SKANDALICZNIE NISKIEJ CENIE!
Wypełnij formularz poniżej i zapisz się (bez opłat) na listę oczekujących! Gdy tylko zbierze się 200 osób nagram szkolenie i ruszy przedsprzedaż, która zacznie się od 27 zł!
Chcę odebrać to szkolenia za 27 zł!
GEO-TARGETOWANIE REKLAM:
Trafić do odpowiedniego odbiorcy to nadal za mało… Jeśli Twój biznes jest stacjonarny, to nie ma sensu pokazywać reklam osobom, które mieszkają w innym mieście, ba! Nawet w innej dzielnicy…
Na całe szczęście Facebook pomyślał też o tym!
Tworząc grupę odbiorców dla swojej reklamy możesz wybrać kraj, województwo, powiat, miasto, a nawet postawić pinezkę na mapie i wybrać promień wokół tego punktu!
Możesz też wybrać czy chcesz pokazać reklamy osobom, które tylko były w danej lokalizacji, które mieszkają w danej lokalizacji, albo wszystkim…
Inną opcję wybierze restauracja w turystycznym mieście, a inną salon fryzjerski.
„Ale co jeśli chcę sprzedawać eBooka? Przecież mnie to jest niepotrzebne…”
Nie tak szybko… Pomijając geo-targetowanie w sprzedaży produktów cyfrowych sam podcinasz sobie skrzydła!
Opowiem Ci historię…
Na co dzień działam w brany fitness jako trener on-line. Sprzedaję szkolenia oraz program mentoringowy. Na początku wyszedłem z błędnego założenia, że moje reklamy mogę wyświetlać wszędzie…
Dopiero po czasie okazało się, że największą łatwość sprzedaży oraz ilość sprzedaży uzyskuję w dużych miastach, gdzie jest przynajmniej jeden duży, sieciowy klub fitness. Jak się nad tym zastanowić, ma to perfekcyjny sens… Odbiorcy z małych miast nawet nie reagowali na moje reklamy, bo pierwsze co przychodziło im do głowy to „i tak nie mam gdzie ćwiczyć”.
Zaś zdecydowana większość klientów jakich pozyskałem z mniejszych miast, miała prywatną siłownię, we własnym domu, oraz zasoby finansowe pozwalające na dokupienie sprzętu jaki zasugerowałem….
Zmieniłem ustawienia reklamy i jak za dotknięciem magicznej różdżki, wszystkie mierzalne parametry się poprawiły!
Więcej osób klikało w reklamy, więcej osób rezerwowało konsultację, a na konsultacji większa część osób dokonywała zakupu! Jakby tego było mało, nie musiałem zbijać obiekcji dotyczących ceny, kosztu dokupienia sprzętu treningowego, czy braku miejsca do treningu – mieszkańcy dużych miast po prostu mogą za śmieszne pieniądze (na które ich stać) kupić karnet w klubie fitness…
No i moja praca stała się łatwiejsza! Zniknęła konieczność rzeźbienia treningu wokół ograniczeń jakie ma domowa siłownia danego klienta!
Wybierając klientów świadomie, możesz dostarczyć lepszą jakość, większej grupie osób, mniejszym nakładem wysiłku!
Wszyscy na tym korzystają…
A teraz zadam Ci pytanie…
Czy od momentu, gdy zacząłeś czytać tę stronę, Twoja chęć, by kliknąć w pomarańczowy przycisk, wzrosła choć trochę? Jeśli tak to doświadczasz właśnie największej przewagi reklam Facebooka nad innymi formami reklamy!
Już wyjaśniam…
Każdy specjalista od reklam w Social Mediach powtarza jak mantrę, że ludzie kupują od osób, którym ufają, oraz które lubią… Widać to nawet w statystykach, gdyż przeciętnie klient potrzebuje 12 kontaktów z Tobą i Twoją ofertą, by dokonać zakupu.
Tylko pomyśl… Gdy kupujesz ubrania w Internecie to na Zalando czy w jakimś przypadkowym sklepie, który pierwszy raz widzisz na oczy?
Jest tak dlatego, że z Zalando zetknąłeś się dziesiątki razy, widząc ich reklamy, paczki niesione przez kurierów oraz słysząc o Zalando od znajomych…
Znasz tę markę, słyszałeś dobre opinie więc zaczynasz jej ufać oraz widzisz jak inni jej używają co dostarcza Ci tzw. dowodu społecznego…
Reklama na Facebooku i Instagramie daje Ci zaś możliwość skorzystać z tych samych mechanizmów, jakich używają wielkie koncerny i to za ułamek ich budżetu merketingowego!
A oto jak…
P.S.:
Tak, celowo użyłem zdjęcia z siłowni… Dzięki temu wiesz, że historia jaką opowiedziałem Ci w poprzedniej sekcji jest prawdą, a to buduje zaufanie! Odkrywam karty, bo wierzę, że otwarte budowanie szczerej relacji daje lepsze efekty niż jakiekolwiek techniki perswazyjne i sprzedażowe! I właśnie tego chcę Cię nauczyć…
RE-MARKETING:
Przestań tracić klientów, którzy pokazali zainteresowanie Twoją ofertą, ale nie kupili w pierwszym kontakcie… Myślisz, że co zrobili dalej?
Powiem Ci… Kupili to czym byli zainteresowani, ale u Twojej konkurencji!
Jest spora szansa, że widzisz tę stronę 2, 3, a może nawet 5 raz. Zaś moje reklamy ścigają Cię po całym Instagramie i Facebooku…
W każdej kolejnej reklamie uczę Cię czegoś lub pokazuję możliwości, jakie dają Ci płatne działania w Social Mediach.
Pamiętasz o co pytałem w nagłówku poprzedniej sekcji?
Jest spora szansa, że po obejrzeniu kilkunastu reklam i przeczytaniu tej strony faktycznie klikniesz w guzik poniżej…
Gdy to zrobisz, nauczę Cię jak poprowadzić Twoich klientów przez ten sam proces! Dzięki temu poznają Cię, polubią i zaufają na tyle, by wydać u Ciebie swoje pieniądze!
TAKA OKAZJA SERIO SIĘ NIE POWTÓRZY!
ODBIERZ SZKOLENIE W PRZEDSPRZEDAŻY, W SKANDALICZNIE NISKIEJ CENIE!
Wypełnij formularz poniżej i zapisz się (bez opłat) na listę oczekujących! Gdy tylko zbierze się 200 osób nagram szkolenie i ruszy przedsprzedaż, która zacznie się od 27 zł!
Chcę odebrać to szkolenia za 27 zł!
TO MOŻE SPRAWIĆ, ŻE MÓZG CI WYBUCHNIE… – GRUPY PODOBNYCH ODBIORCÓW:
Wspomniałem, że Facebook używa AI w algorytmach reklamowych… Trzymaj się mocno krzesła! Jak pokażę Ci co możemy dzięki temu zrobić, będziesz żałować, że nie używałeś reklam wcześniej!
Rysunek będzie wymagał wyjaśnienia, więc pozwól, że wprowadzę Cię w to krok po kroku…
Facebook i Instagram gromadzą ogromną ilość danych na temat użytkowników. Wiedzą o nas dosłownie więcej niż my sami o sobie…
To dlatego widziałeś reklamy dziecięcych ubranek i zabawek kilka dni zanim żona powiedziała Ci, że jest przy nadziei… Oni po prostu wiedzą…
My zaś możemy to wykorzystać i pokazać nasze reklamy właściwym osobom w idealnym momencie ich życia, gdy są gotowi do zakupu!
„Nie kumam… Na grzyba pokazywać reklamę osobom, które nie kupiły w pierwszym kontakcie?”
By zrozumieć grupy podobnych odbiorców musisz zajrzeć głębiej… Tak, to prawda – nie kupili w pierwszym kontakcie z ofertą, ale zrobili coś innego co jest dla nas bezcenne!
Skuteczna i dziko opłacalna reklama to gra liczb. Dążymy do tego, by za jak najmniejszą kwotę pieniędzy, dotrzeć do jak największej grupy osób, które faktycznie zareagują na naszą reklamę.
Targetowanie odbiorców pozwala zawęzić komu pokażą się reklamy. Jednak to grupy podobnych odbiorców sprawiają, że Twoje reklamy będą czytajć w myślach i potrzebach klientów, a w efekcie sprzedawać jak szalone!
To od Ciebie zależy czy reklama pokaże się przypadkowym osobom, czy Twojemu wymarzonemu klientowi, dokładnie gdy szukał tego, co Ty chcesz sprzedać…
A więc co takiego zrobili ludzie, którzy nie kupili przy pierwszym wejściu na stronę?
Dlaczego warto pokazywać reklamy osobom podobnym do nich?
Wszystkie te osoby kliknęły w reklamę i pokazały zainteresowanie ofertą!
Jeśli więc pokażesz reklamy osobom podobnym do nich, to więcej osób będzie klikać i wchodzić na Twoją stronę. Im więcej osób klika, tym tańsza reklama… Im więcej osób widzi ofertę, tym więcej osób kupuje!
Zabawa polega na tym, by trafnie i umiejętnie określić grupę odbiorców, na podstawie której, Facebook poszuka osób podobnych… Potem wystarczy im pokazać odpowiednie reklamy i dzieje się magia!
„Tej! A nie więcej sensu ma grupa osób podobnych do tych, które już kupiły?”
Jeśli też o tym pomyślałeś to znaczy, że kumasz czacze… Reklamy będę pokazywać się osobom, które nie tylko chętnie klikną, ale też bardzo chętnie kupią!
Jeśli to Cię nie ekscytuje to ja już nie wiem…
Trzeba tylko dodać jeden kluczowy krok do całej sekwencji – stronę potwierdzającą zakup, która wyświetli się automatycznie.
Spokojnie, tego też Cię nauczę i jest to tak proste, że Cię to rozbawi!
W ten sposób każdy kto dokona zakupu zobaczy tę stronę! Zaś Ty możesz dzięki temu stworzyć grupę osób, które dokonały zakupu.
Potem wystarczy stworzyć grupę podobnych odbiorców i pokazać im tą samą sekwencję reklam co pierwotnie… ale z jedną istotną różnicą…
Reklamy będą zasysać klientów na Twoją stronę jak odkurzacz na sterydach bo pokazują się idealnym osobom, w perfekcyjnym momencie!
O wszystko zadba dla Ciebie sztuczna inteligencja, zaszyta w algorytmach reklamowych Facebooka.
TAKA OKAZJA SERIO SIĘ NIE POWTÓRZY!
ODBIERZ SZKOLENIE W PRZEDSPRZEDAŻY, W SKANDALICZNIE NISKIEJ CENIE!
Wypełnij formularz poniżej i zapisz się (bez opłat) na listę oczekujących! Gdy tylko zbierze się 200 osób nagram szkolenie i ruszy przedsprzedaż, która zacznie się od 27 zł!
Chcę odebrać to szkolenia za 27 zł!
„To brzmi zbyt dobrze… Niby czemu Facebook miałby aż tak ułatwiać mi zdobywanie klientów?”
Odpowiedź jest brutalnie prosta… Facebook zarabia na reklamach! To właśnie Ty kupujesz ich produkt, jakim jest dostęp do klientów.
A z tego wynika jedna bardzo prosta rzecz…
Produkt musi być dobry, byś chciał za niego płacić! Dlatego Facebook robi co tylko się da, by cały system reklamowy był dziko skuteczny.
Dlatego Facebook używa sztucznej inteligencji w jeszcze jednym celu…
MISTYCZNY „PIXEL FACEBOOKA”, KONWERSJE I SZTUCZNA INTELIGENCJA
A co jeśli powiem Ci, że algorytm reklamowy możesz dosłownie wytresować, by robił to czego Ty chcesz?
Tylko sobie wyobraź! Twoja osobista sztuczna inteligencja wytresowana do zdobywania klientów…
No dobra, uczciwie trzeba przyznać, że „wytresowanie” algorytmu trochę trwa, ale to tak jak z prawdziwą tresurą! Im dłużej pracujesz na jednym koncie reklamowym, tym lepiej algorytm wie czego oczekujesz…
Wiele zależy jednak od tresera, czyli Ciebie!
Musisz zrozumieć jakie narzędzia możesz użyć, by nauczyć algorytm co ma robić… I tego również Cię nauczę!
Tu zaś Ci to w skrócie opiszę bo jestem przekonany, że gdy zrozumiesz potęgę jaka w tym dżemie, będziesz chciał jak najszybciej to u siebie wdrożyć!
Pixel Facebooka
Pixel to fragment kodu, który umieszcza się w sekcji head kodu strony i jest to dosłownie pojedynczy pixel… Gdy ktoś wchodzi na Twoją stronę, ten pixel też się wyświetla… Tylko go nie widać bo nie ma koloru.
Moment jego wyświetlenia wyzwala drugą część kodu, która przesyła do Facebooka informację o tym zdarzeniu.
Jest to pierwsze narzędzie, jakiego używamy do uczenia algorytmu, kim są nasi idealni klienci. Pixel musi być prawidłowo zainstalowany na Twojej stronie. Bez niego algorytm nie będzie widzieć co dzieje się na Twojej stronie i nie będzie mógł się uczyć!
Każdy informatyk bez problemu Ci to ogarnie, a większość gotowych platform eCommerce ma dedykowaną zakładkę, gdzie się to wkleja, więc z pewnością dasz radę! To proste „kopiuj, wklej”…
Z resztą, ja też pokażę Ci jak to zrobić!
KONWERSJE NIESTANDARDOWE
„Konwersja” to moment, gdy ktoś wykona na naszej stronie pożądaną przez nas aktywność, np. zapisze się do listy mailingowej.
Po wysłaniu formularza zostanie on przekierowany na stronę podziękowania za zapis do listy. Mówimy wtedy, że doszło do „konwersji”…
Chcemy, by algorytm Facebooka rozumiał, że jest to dla nas ważna konwersja i szukamy osób, które chętnie będą „konwertować”.
By nauczyć tego algorytm, możem zdefiniować tzw. konwersję niestandardową.
MÓWIĄC PO LUDZKU: mówimy Facebookowi, że gdy ktoś wyświetli konkretną stronę w naszej witrynie, to jest to konwersja.
Zaś gdy Facebook już o tym wie… możemy zacząć go tresować!
OTO CO ZYSKASZ TRESUJĄC ALGORYTM:
Ty decydujesz jakiej grupie osób wyświetlać reklamy, ale… wytresowany algorytm wyłowi z niej tylko najlepsze osoby!
Z tego natomiast wynika coś bardzo ważnego!
Nawet w grupie osób podobnych do osób, które już dokonały zakupu, znajdować się będę osoby bardziej i mniej gotowe go zostawienia u Ciebie swoich pieniędzy.
Pierwsza osoba będzie gotowa kupić dziś… Kolejna osoba będzie potrzebować obejrzeć klika reklam, by „dojrzeć” do zakupu… Zaś ktoś trzeci spełnia dość kryteriów, by znajdować się w grupie odbiorców, ale nie jest jeszcze gotów na Twoją ofertę…
W takiej sytuacji wytresowany algorytm nie pokaże reklam tej trzeciej osobie! Facebook wie, że nie warto marnować na to Twojego budżetu reklamowego! Algorytm poczeka na moment, gdy warto będzie zacząć pokazywać reklamy…
Po Twojej stronie pozostaje wybranie odpowiednich opcji w ustawieniach zestawu reklam… Mówić precyzyjnie wskazanie konwersji pod jaką algorytm ma optymalizować wyświetlanie reklam.
PODSUMUJMY: OTO POWODY BYŚ UŻYWAŁ REKLAM, JEŚLI JESZCZE TEGO NIE ROBISZ…
PIERWSZY I KRYTYCZNY: działania organiczne skazują Cię na łaskę i niełaskę innego algorytmu! Algorytm obsługujący zasięgi organiczne robi to co opłaca się dla Facebooka, nie dla Ciebie…
Nikt nic nie kupi, jeśli nie dowie się o Twoim istnieniu…
Jestem pewien, że niedaleko domu masz lokal usługowy, który kolejno wynajmują nowe firmy, tylko po to, by zbankrutować… a lokal znów stoi pusty…
Ja zaś mam na osiedlu rzemieślniczą piekarnię, która jest schowana tak głęboko, że trzeba wiedzieć o jej istnieniu, by tam trafić. Mimo to działa od lat i się rozwija!
Lokalizacja ma znaczenie, ale o wiele większe znaczenie ma to, by Twoi klienci wiedzieli, że istniejesz! O piekarni wie całe moje osiedle, a wypieki trzeba zamawiać bo chętnych jest więcej niż są w stanie produkować…
Jeśli co miesiąc ledwo wiążesz koniec z końcem to po prostu musisz dać znać ludziom, że istniejesz! Reklamy to najprostszy i najtańszy sposób!
Nie zmarnujesz pieniędzy na docieranie do przypadkowych ludzi!
Jeśli np. napisałeś eBook o inwestowaniu w akcje dywidendowe to nie ma sensu informować o tym wszystkich…
Z dużym prawdopodobieństwem warto poinformować osoby pracujące, zarabiające powyżej średniej krajowej oraz z wyższym wykształceniem. Dlaczego?
Tacy ludzie dostrzegą wartość inwestowania i Twojego eBooka… Osoby zarabiające mało i nie posiadające oszczędności zazwyczaj wolą przepuścić pieniądze, niż je inwestować…
Tylko system reklamowy Facebooka pozwala Ci zawęzić grupę odbiorców do idealnych osób! Każda inna forma reklamy dotrze w 90% do przypadkowych ludzi…
Zbudujesz szczerą relację z klientami, a część z nich stanie się wiernymi fanami!
Gdy ktoś kupuje produkty Apple zostaje wciągnięty w precyzyjnie zaprojektowany ekosystem. Mając jedno urządzenie, korzystanie równolegle z laptopa na Windowsie staje się uciążliwe… Jakby tego było mało produkty Apple po prostu są dobre!
Efekt?
Większość użytkowników Apple jest zagorzałymi fanami marki, a część kupuje w ciemno nowe wersje urządzeń przed pojawieniem się recenzji…
Reklamy pozwolą Ci wciągnąć nowe osoby do swojego świata. Jeśli tylko Twoje usługi i produkty są dobre i włożysz nieco wysiłku w utrzymanie relacji z klientem to wróci po więcej i kupi ponownie!
Przestaniesz tracić klientów, którzy nie byli gotowi do zakupu!
Wyobraź sobie… Prowadzisz profil na IG, otwarcie promujesz usługę jaką świadczysz, w opisach postów zapraszasz ludzi do odwiedzenia Twojej witryny internetowej. Ze statystyk wiesz, że większość osób wchodzi na stronę i wychodzi nie rezerwując nawet konsultacji.
Czy to oznacza, że nie są zainteresowani?
NIE, NIE, NIE i jeszcze raz NIE!
To oznacza, że są zainteresowani i ufali Ci dość, by kliknąć w Twój link! Teraz piłka jest po Twojej stronie… To jak z dziewczyną, która uśmiechnęła się do Ciebie w tramwaju. Sama nie podejdzie i sama się nie poderwie!
Dobrze ustawione reklamy pozwolą Ci „porozmawiać” z kimś kto był na Twojej stronie dosłownie od razu (jeśli tylko wróci na FB lub IG). Wiesz, że Twoja oferta się tej osobie podoba… Wystarczy „umówić się na koleją randkę” i przekonać tę osobę, że warto wybrać właśnie Ciebie i to co masz do zaoferowania.
P.S.:
Celowo używam analogii do tego jak tworzą się relacje między dwójką ludzi. Zrozumienie dynamiki relacji jest najlepszym co możesz zrobić dla swojego biznesu i życia osobistego za jednym zamachem…
Zdobędziesz nieograniczony dostęp do NOWYCH KLIENTÓW!
Rynek nie jest stabilny. Nawet jeśli prowadzisz biznes lokalny to nieustannie nowi ludzie wprowadzają się i wyprowadzają z Twojej dzielnicy. Nieustannie nowe osoby zaczynają potrzebować tego co oferujesz. Nieustannie nowe osoby kończą np. 18 lat, a ich rodzicom można sprzedać tort na tę okoliczność…
Wytresowany dzięki konwersjom algorytm w połączeniu z dobrze dobranymi grupami podobnych odbiorców to jak kura znosząca złote jajka!
Jeśli to Cię nie przekonuje, to nic, co mógłbym napisać w dalszej części strony, tego nie zrobi…
TAKA OKAZJA SERIO SIĘ NIE POWTÓRZY!
ODBIERZ SZKOLENIE W PRZEDSPRZEDAŻY, W SKANDALICZNIE NISKIEJ CENIE!
Kliknij w guzik poniżej i zapisz się (bez opłat) na listę oczekujących! Gdy tylko zbierze się 200 osób nagram szkolenie i ruszy przedsprzedaż, która zacznie się od 27 zł!
TAKA OKAZJA SERIO SIĘ NIE POWTÓRZY!
ODBIERZ SZKOLENIE W PRZEDSPRZEDAŻY, W SKANDALICZNIE NISKIEJ CENIE!
Wypełnij formularz poniżej i zapisz się (bez opłat) na listę oczekujących! Gdy tylko zbierze się 200 osób nagram szkolenie i ruszy przedsprzedaż, która zacznie się od 27 zł!
Chcę odebrać to szkolenia za 27 zł!
Na dzień 2024.10.17 ilość osób na liście: 48/500
ODKRYWAM KARTY:
Z każdym tygodniem przedsprzedaży, oraz po jej zakończeniu, cena szkolenia będzie tylko rosła!
Moim celem jest znalezienie najwyższej ceny po jakiej mogę sprzedawać to szkolenie, zanim zaczną spadać przychody…
Stanowi to też potężną lekcję dla Ciebie!
Bardzo często przedsiębiorcy sprzedają zbyt tanio i wychodzą na zero lub dokładają do biznesu… Robią to gdyż sądzą, że będą mieli więcej klientów, ale w rzeczywistości nie umieją ich pozyskiwać!
ZAPAMIĘTAJ: konkurowanie ceną to wyścig do dna…
Zamiast tego lepiej jest podnieść jakość, podnieść ceny i mieć pieniądze na marketing!
Wolisz być kojarzony tak jak Rolls-Royce czy Dacia? No właśnie…
A TERAZ TROCHĘ KONKTERÓW…
Zapisując się na listę oczekujących będziesz miał wpływ na ostateczny kształt szkolenia, ale…
…oto co z całą pewnością w nim będzie, byś zaczął zdobywać więcej klientów, niż masz pomysłów co z nimi zrobić:
SĘK W TYM, ŻE…
Nie czułbym się uczciwie, gdybym zostawił Cię tylko z wiedzą o tym jak skonfigurować system reklamowy. Widzisz, wielkie znaczenie ma też Twoja oferta, co napiszesz w reklamach oraz na swojej stronie internetowej!
Dlatego dostaniesz (tak, bezpłatnie…) też:
BONUS 1 – po zakończeniu przedsprzedaży: 297 zł
Zdobywanie klientów, przy użyciu reklam w Social Mediach, przypomina bardzo mocno uwodzenie…
Zostań ze mną… obiecuje, że to ma sens! 😅
Już wyjaśniam:
Nie oświadczyłbyś się na pierwszej randce, prawda?
Zacząłbyś od krótkiej randki w kawiarni. Jeśli zrobisz dobre wrażenie, to dziewczyna zgodzi się spotkać z Tobą kolejnych kilka razy… Z każdym spotkaniem budujecie relację, poznajecie siebie, swoje poglądy, sprawdzacie czy do siebie pasujecie…
Jeśli tak to mamy to! Pierwszy pocałunek, a dalej to już historia dla dorosłych…
Tak samo jest w marketingu!
– Zacznij od czegoś nie zobowiązującego…
– Daj się poznać i polubić…
– Dopiero wtedy złóż pierwszą ofertę.
– Jeśli dowieziesz jakość to zbudujesz zaufanie. Od teraz możesz odważniej rozwijać relację z klientem, proponując mu coraz droższe produkty.
I właśnie o tym jest „Generator lojalnych klientów”!
BONUS 2 – po zakończeniu przedsprzedaży: 97 zł
Brutalna prawda jest taka, że nawet najlepszy coprywriting nie uratuje gównianej oferty, ale…
Możesz napisać:
„Oferuję strzyżenie za 150 zł.”
albo…
„Metamorfozę wyglądu, dzięki której poczujesz się piękna i pewna siebie! Tylko sobie wyobraź, jak wielki wpływ miałoby to nawet na zwykły dzień w pracy…”
Używa tego każda reklama w TV! Gdyby nie działało, to by tego nie robili!
Sztuka polega na tym, by wpłynąć na emocje odbiorcy. Zakupu dokonujemy emocjami, potem tylko to sobie uzasadniamy…
Trzeba jednak robić to tak, by nie brzmieć jak reklama w TV…
Teksty z reklam TV to jak oklepane teksty na podryw… Jak puścisz taki na randce, to nie ma już co ratować… Socjal Media wymagają wyczucia, szczerości i odrobiny kunsztu – jak prawdziwa randka…
I właśnie jak to osiągnąć, pokażę Ci w „Słowach, które sprzedają!”
BONUS 3 – po zakończeniu przedsprzedaży: 197 zł
O ile najlepszy copywriting nie uratuje gównianej oferty, o tyle genialna oferta sprzedaje się nawet jeśli copywriting jest gówniany… 😉
Dobra oferta sprawia, że wszystko inne jest łatwiejsze!
Ale czy wiesz, co to znaczy, że oferta jest dobra?
Czy gdybym powiedział, że jakaś oferta ma wartość niższą od ceny, umiałbyś przeanalizować 4 kluczowe czynniki wpływające na postrzeganie wartości przez klienta i umiałbyś naprawić tę ofertę?
W „Ofercie wartej miliony” wyjaśnię Ci dokładnie jak tworzyć oferty, które mają tak wysoką wartość, że cena niemal przestaje mieć znaczenie! Nie wierzysz?
A czy kiedykolwiek kupiłeś coś obiektywnie bardzo drogiego, gdyż to co dostałeś w zamian, w porównaniu do ceny, i tak zdawało się tanie?
No i właśnie tego Cię nauczę!
Twoi klienci mają mieć wrażenie, że dostają to co oferujesz „jak za darmo”…
Wtedy będą kupować bez opamiętania!
BONUS 4 – po zakończeniu przedsprzedaży: 47 zł
Tak, duzi influencerzy zarabiają spore pieniądze, tylko dzięki zasięgom organicznym, jakie wykręcają ich treści…
Jeśli jednak Twoje konto choć trochę przypomina moje, to post zrobi, w najlepszym wypadku, kilkaset wyświetleń… Kupa czasu i pracy, a kasy z tego nie będzie.
Dlatego używam reklam i chcę nauczyć tego Ciebie, ALE…
Twój profil na Instagramie, Fanpage, kanał YouTube czy konto na X nadal mogą drastycznie zwiększyć ilość sprzedaży jakich dokonujesz w każdym miesiącu.
Wystarczy zrozumieć jak wielką dźwignią są w procesie sprzedaży i użyć tej dźwigni!
„Socjal Media nie żyją, niech żyją Socjal Media!” to zainspirowany moimi doświadczeniami i przemyśleniami poradnik. Przekażę Ci w nim mój sposób, by prowadzić profile SM na własnych warunkach!
BEZ robienia pustych, głupkowatych virali…
BEZ ścigania trendów!
BEZ patrzenia na konkurencję!
Tak byś czuł się dumny z tego co publikujesz oraz jaką wartość dostarczasz swoim ludziom!
BONUS 5 – Kot w worku…
Dostaniesz możliwość odbioru od razu po zapisaniu się na listę oczekujących.
Będziesz mógł realnie używać, czerpać wiedzę i zdobywać klientów, dzięki temu co przygotowałem, jeszcze zanim rozpocznie się przedsprzedaż szkolenia!
Musisz mi natomiast zaufać, że warto…
Jesteś dość odważny, by wziąć ode mnie kota w worku? 😉
A OTO KOLEJNY KROK…
Zapisz się na listę oczekujących. W ten sposób będziesz mógł odebrać dostęp do szkolenia, wraz ze wszystkimi bonusami, w skandalicznie niskiej cenie!
Przedsprzedaż zacznie się od 27 zł!!!
Gdy tylko zbierze się 200 osób, nagram szkolenie i rozpocznie się przedsprzedaż. Do tego czasu, raz w tygodniu, będę informować Cię ile osób już zapisało się na listę. Będziesz mieć też możliwość wpływu na to co ostatecznie znajdzie się w szkoleniu!
W końcu nie tworzę go dla siebie, tylko dla Ciebie…
Liczę, że pomożesz mi stworzyć najlepsze szkolenie tego typu, które od pierwszego dnia, było tworzone razem z jego faktycznymi odbiorcami! Oto jak to widzę:
Nie będę Cię spamować mailami. Umawiamy się na jedną wiadomość w tygodniu, ALE…
1) Będę zadawać Ci pytania oraz prosić o opinię. Liczę, że udzielisz mi odpowiedzi i przyczynisz się do rozwoju szkolenia!
2) Chcę lepiej poznać Ciebie i Twój biznes… Tylko w ten sposób będę w stanie zrozumieć czego potrzebujesz i z czym masz problem. Dlatego wymyśliłem jak możemy być w ciągłym kontakcie, jeśli tylko będziesz tego chciał. Poznasz go po zapisaniu się na listę oczekujących… No co… nie mogę Ci powiedzieć wszystkiego… Byłoby nudno!
TAKA OKAZJA SERIO SIĘ NIE POWTÓRZY!
ODBIERZ SZKOLENIE W PRZEDSPRZEDAŻY, W SKANDALICZNIE NISKIEJ CENIE!
Wypełnij formularz poniżej i zapisz się (bez opłat) na listę oczekujących! Gdy tylko zbierze się 200 osób nagram szkolenie i ruszy przedsprzedaż, która zacznie się od 27 zł!
Chcę odebrać to szkolenia za 27 zł!
Na dzień 2024.10.17 ilość osób na liście: 48/500
Skoro to czytasz, to znak, że jesteś naprawdę zaangażowany! Jeśli utrzymasz takie podejście przerabiając szkolenie i wdrażając je w życie, to jestem przekonany, że zdobędziesz klientów dzięki reklamom na Instagramie i Facebooku.
Liczę, że już niedługo będę mógł poznać Ciebie i Twój biznes lepiej.
Do usłyszenia po drugiej stronie!